Voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Anthonie Meinema - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Anthonie Meinema - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Anthonie

Blijf op de hoogte en volg Anthonie

24 Januari 2016 | Nederland, Bemmel

Beste mensen,

Nog 2 weekjes en dan is het eindelijk zover. Na al die maanden van voorbereidingen gaan we eindelijk alles gebruiken om er twee prachtige en vooral onvergetelijke weken te van gaan maken.
Aanstaande woensdag de laatste bijenkomst om de puntjes op de i te zetten. Daarna is de volgende bijeenkomst op Schiphol. Als we daar zijn hebben we een buddy waar je mee optrekt, en die hebben nu contact met ons ogenomen. Als we daar zijn gaan we naar de basisschool, en daar zullen we ook lesjes gaan geven in groepjes, en de ideeën die iedereen had waren erg mooi. Mijn groepje gaan bijvoorbeeld een lesje geven an kinderen van 6/7 jaar en dan gaan wij ze iets leren op een leuke en creative manier over de Nederlandse dieren.
Als we in Zuid Afrika zijn zullen we elke dag of om de dag op deze blog schrijven, dus jullie kunnen we allemaal volgen in wat ik doe, als het lukt zet ik er ook foto's bij.

Fijne zondag nog allemaal en over 2 weken volgen er nieuwe blogs.

Anthonie Meinema

Africa he is coming! !!

• 10 Februari 2016 - 14:03

Corine:

Heeey lieverd!

Eindelijk wat berichten doorgekomen vanuit Africa!
    Jullie hebben het gaaf daar zeg. En al veel meegemaakt.
    Ik had al eerder bericht geprobeerd te plaatsen maar lukte op deze site niet!
    We hebben paar foto's gezien via Stijn...prachtig hoor.
    Jij niet ziek?
    Geniet ervan jongen! We leven mee
    kus mama